HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » kempen : JOM parking di blog kawan-kawan

kempen : JOM parking di blog kawan-kawan

morning readers....

sempena umo aku nak meningkat tak lama lagi....heheh bila tu ? 7 Dis ni....di sini aku nak buat kempen supaya blogger baru dan lama dapat mengeratkan lagi silaturrahimmm....marilah kita memeriahkan lagi entry aku nih...



syarat-syarat burfday boy :



1) letak banner di sidebar n linkkan ke (www.mencariisteri.blogspot.com)

2) buat la ucapan sikit untuk burfday boy yang ke-20

3) TAG kan entry ni kepada 3 orang...

mudah kan....
disini ..kita akn kenal blogger2 baru dan lama...manalah taw nanti dah kenal, rupanya tinggal berdekatan ngan umah kita kan...ish! itulah orang zaman sekarang.. suka menyendiri...
 okay lah....tarikh tutup nanti aku bg taw ya..
kempen ni ..suka suka ja..supaya Blog kita kan bertambah meriah lagi..
FOLLOW jgn TAK follow taw...
blogger-emoticon.blogspot.com

11 comments:

N@SIQUE said...

jom parking ramai2~~jom kawan2,,,

uNa da wiTch said...

oyeah yeah .
mao join tp lmbat skit .
bg due date lma skit tao .hax

Eyka said...

hehe..jom prking2 cni..hee:)

farra aidah said...

mcam mane tak reti lerrr....ajar please.

rosesnebula said...

1) letak banner di sidebar n linkkan ke (www.mencariisteri.blogspot.com)

xreti la yg nie.. ajar jap

akubersamaCahya said...

salam.
i'm new here!!
going 20? n more sweet la dik...
heheh
i'm joining!!!

akubersamaCahya said...

dah wat entri tu..
check dia out!!

http://akubersamacahya.blogspot.com/2010/11/kempen-jom-parking-di-blog-kawan-kawan.html

aima in luv said...

aima join taw....
jom ke blog aima

http://rosesnebula.blogspot.com/2010/11/kempen-jom-parking-di-blog-kawan-kawan.html

husniah zaimah said...

sudah terlaksana impian mu...
http://lover-knock1234.blogspot.com/2010/11/kempen-jom-parking-di-blog-kawan-kawan.html

aku ade contest edit gambar.. join r.. kot2 bole dapat adiah besday

tengok ni
http://lover-knock1234.blogspot.com/2010/11/jom-edit-gambar.html

chaw~~

fatin hanani said...

hehe ada juga :D

shida saje said...

nice =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...