HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Kelebihan Blogwalking

Kelebihan Blogwalking

ya....btol...btol...btol...

malam masih muda...pada muda mudi yang di luar sana enjoy la puas...akhirat jgn lupa yerk...kubor lain2...kan kan...korang suma...harap-harap duk la kat umah tolong mak n ayah...jgn la buat pekara yang x senonoh mcm kat SINI

malam ni aku nak kita saling nasihat-menasihati ...bila di atas jgn lupa orang di bawah...dalam erti kata lain..bila dah berjaya jangan makan soang2...ajar la adek2 yang baru merangkak tu...okey..

aku nak nasihatkan kepada blogger baru...supa korang gunakan SHOUTBOX atau CBOX....dari situ korang boleh tinggalkan jejak...niat dan azam mestilah kena kuat,,jangan "hangat-hangat tahi ayam je"...mula-mula ja rajin..pastu malas dah...mak aku kata..kalo wat keja biarlah dari Bismillah sampai Amin.....paham

dengan Blogwalking korang akn mendapat follower atau kawan baru...dari situ maka akan berkembanglah empayar korang...kalo baik isi nya..maka baiklah pokoknya....dari situ korang akan jumpa pelbagai jenis ragam orang berblog....tiru yang baik je taw..yang buruk jangan di ikut...

FOLLOWER ni ibarat orang yang suka pada blog kita...bukan banyak follower makin banyak duit yang masuk..tapi korang cubalah kekalkan orang yang masuk dalam blog korang...jangan sekali masuk ja..pastu diam bertahun-tahun...cuba gunakan bahasa yang budiman bila berbicara...jangan ikutkan hati nanti mati...

kalo x percayaa...lihatlah....

*kekalkan prestasi korang ...pasti berjaya

4 comments:

aima in luv said...

yeahh
saya percaya sbb dh lihat hasil td.. hehe
nk tnya pendapat korg pasal blog saya???
tdi aima ade edit2... ape pndang korg ea?? jdik elok ke makin buwuk???

husaynrazak said...

award ape.. hehe.. blogwalking mmg best.. dpt tgk post2 bru.. hehe

aref seven said...

sapa kata blogwalking x berguna? sapa hah??

kacang buncis said...

blogwalking dapat mengeratkan silatulrahim

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...