HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » bermulanya bisness

bermulanya bisness

alhamdullilah....setelah dapat cuti 2 bulan nih...aku akn mulakan bisness kecil2 di hadapan umah nenek aku nih..
ooh ! korang hina aku ya...korang ingat jual buger x blh kaya ka...korang silap...

kalo korang nak taw ...buger kat tempat aku lah yg paling murah...


BANJo ...RM 1.oo ja....

hah ! jgn terkejut....kalo ada sapa2 nak order contact aku nanti aku post kan...! hehehe  gurau ja..

harap-harap dapat untung ptang nih....korang taw tak...last year sebulan aku dapaat RM 3000.00
perh !! kalo2 bulan RM 6000.00....perh kalo sethaun...RM 36 000.00....fuyoh !! tambah palk duit blogging...cecah RM 40 000.00....boleh angkat skyline....hehehe tapi utang la....hehehehe

kalo korang nak tgok niaga datang la umah aku ya....nah makan buger fREE...







p/s : 3 per 4 ..harta dunia adalah dengan berniaga..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...