HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » tikus dalam roti

tikus dalam roti

morning peeps......

ish3...x bagun lagi hujung minggu nih... al maklumlah...hujung minggu waktu cover tido kan...huhuhu..korang dah sarapan ke blum...?

hari ni aku nak p kenduri kawen lagi...pergh...! hari2 ada kenduri jimat duit poket aku...kih3...tapi korang perasan tak...kalo kenduri semua nak katering ja...zaman skarang mana ada gotong royong dah...cuma di kampung aku ja..yang masih gunakan tenaga anak muda untuk bergotong royong...

dalam kehidupan sekarang...kita kena bijak memilih makanan yang benar2 halal...korang kena pastikan jugak makanan tu di perbuat daari apa? siapa yang buat...? kalo india @cina buat...kompom aku xkan beli...

kalo la korang tgok dalm roti korang ada benda nih....apa korang pikir?



4 comments:

Ummi Dania Yasmine said...

patutla sedap. ada tikus rupanyer...

* MissYaniAbdullah * said...

baik punye parking...
hahaha

aref seven said...

hahaha.....comel kan

ayu said...

euuwww..geli
igtkn sekor je..
rpenye 3 ekor

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...