HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » BlogWalking cara terbaik untuk Blogger baru

BlogWalking cara terbaik untuk Blogger baru

salam readers....

errrgggghhhh !...kenyang sudah...tadi mr.7 dapat makan 2 kenduri kawen..siap bwak balik bunga telo lagi...alhamdullillah kenyang jgak..dengan hidangan nasi minyak , ayam goreng rempah, daging masak itam dan ulam-ulaman telah mengembungkan perut ini...apakah kalian semua sudah menjamah makanan tengah hari ? kalo belum silalah ke dapur ya...kalo malas sangat apa kata ..korang masak maggi ja...2 minit je dah siap hahahah

kepada blogger baru mcam aku nih...anda digalakkan supaya Blogwalking....katakanlah sebegini "hai, sini ada cerita panas "...@ "hai jom berkenalan"....kalo korang ada ayat laen pon ..lagi baiknya...masa aku mula-mula berblog EMAN yang ajar aku semua nih....blog dia punya traffic hari2 maintain ja...aku pon ikut la cara dia..kini alhamdullilah ...traffic aku pon meningkat..



disamping korang Blogwalking...ini dapat mengeratkan  persaudaraan antara kita, kalo sapa yang singgle boleh la cari aweks...heheh " sambil selam minum ayer"  huhu...macam aku x boleh la..nanti mamy aku tarik telinga...hehehe...

dengan Blogwalking...blogger lain akan menyedari kewujudan blog anda..sambil tu..korang promote la blog korang dengan ayat2 yang power & Malatop....kalo korang nak tingkatkan lagi..gunakan Twitter @ FB untuk promote blog korang...dan jangan lupa linkkan dengan URL korang...contohnya...(www.mencariisteri.blogspot.com)..

untuk lebih lanjut click sana...........................................

4 comments:

Fairuz Zainal said...

tapi abg ben kate dia tak suke BW. follower smpai 4 ribu tuh :P

aref seven said...

la....pahamkan ayat dia btol2...just untuk blogger baru saja...kalo dah mcm ben tu...kutip duit ja la

Sofiayantie said...

blogwalking sebtiasa keyh.. :)

qaisara said...

kadang2 x sempat la nak BW..... kekangan masa ni tinggi betul... selalunya BW bagi mereka yg mempunyai cukup masa..... hehehe .. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...