HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » kenapa kau GAY ?

kenapa kau GAY ?

salam sahur...hehehe....waktu ni 2 pagi...aku masih x tidor lagi...

tajuk entry ni agak gempakkan bukan apa..aku lihat gejala gay ni makin menjadi-jadi skang..makin di tegur makin menunjuk la gay nih ! sakit mata aku...nak lempang x bleh...nak nasihat pon x bleh...ada ke patot dia marah aku balik...mmmmm kak tom..kak tom...
hal ini berlaku di kalangan SAHABAT ISLAM aku sendiri..ada ka patut dia tanyangkan gambar kemesraan bersama pasangnnya  di laman web "facebook"...mana lah maruah lelaki korang !...tambah-tambah mereka ni makin berani tunjuk2 sana sini... aku malu la tgok korang !!



tujuan aku tulis en3 ni bukan nak sindir sesiapa, kalo nak cakap pasal ilmu agama ni sapelah aku..masya- Allah betapa kerdilnya aku nih.. yang menyedih kan rakan yang aku kenal hampir 10 tahun telah terjebak ke kancah dosa ni...seolah-olah diorang dah tempah tiket ke neraka...sudah lupakah korang "mengapa Allah menjatuhkan bala bencana kepada kaum nabi LutH ? korang nak ke perkara ni jadi kat negara kita...
kalo kita x hindar , sapa lagi...

ustaz aku ada pesan...kalo kita nak hindar sesuatu perkara, buatlah dengan lisan(nasihat), kalo x pon dengan tangan ( kuasa yg kita ada) ...kalo x boleh jgak , gunakan dengan hati ( yakni selemah-lemah iman) dengan berdoa n bermunajat kepada Allah supa "dia" kembali ke pangkal jalan...

amalan homoseksual ini dah lama wujud, n salah satu nafsu manusia yg tidak normal..dan bukan sekadar menyalahi agama malahan nilai-nilai moral malahan bertentangan dengan fitrah manusia itu sendiri...

p/s aku : cepat-cepat la taubat... kalo ko dapat ank GAY apa ko rasa ? LU PIKIR LA SENDIRI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...