HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » SHOUTbox buat HAL laaaaa

SHOUTbox buat HAL laaaaa

morning guy....

mcm biasa hari ni...6.30 dah bgun then p joging ngn sani dan emir....memang berpeluh..mula-mula aku leading ...alih-alih aku yang ketinggalan di belakang.....

*sambil makan sambil buat blog....amacam korang boleh ka???

balik ja umah trus sakit kaki....korang taw x...penat aku malam tadi mencari artikel mcm mana nak letak shoutmix ke sisi...pergh...dah berjaya skang...korang yang dah lama buat tu...kongsikan la bersama kawan dan sahabat handai....kitakan 1 Malaysia...ini tidak dah tahu ..diam sepi je....

kalo kita kongsi ilmu tak luak pon....jadi bertambah berkat lagi ..adalah...kepada korang yang pakar, kreatif tentang IT ni...tolonglah ajar blogger2 baru kita...jangan kedekot ilmu...sebab ilmu xkan abis sampai ke liang lahat pon.....pape pon thkz TO Inchik EMAN...kerna tak lupa bg tahu aku cara2 nak pasang shoutmix ....weeekkkksssssssss

GERAM taw x...dari pukul 5 pagi....sampai saat ni...shoutmmix aku x boleh di gunaakan....agaknya server utama dia rosak kot... tak pon...pala aku yang rosak....kah3

rilex aref...cool bebeh !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...