HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » BERANI MATI : Blog aku best

BERANI MATI : Blog aku best

salam peps....

macam biasa , hari ni mr.7 nak join segmen yang dianjurkan oleh Bro Ben Ashaari...wah blogger popular gitu...hehehe sapa2 nak join..jom redah blog beliau






URL aku : mencariisteri.blogspot
hah! mesti ramai yang tertanya-tanya...np begitu nama url aku....saja je bagi aku biarlah ada kelainan sedikit..kalo sama ja semua x seronok la pembaca..mcam korang makan nasi..mesti ada lauk ikan, gulai, ayam ,sayur...barulah bertambah selera ..tak gitu ?
nak tahu ada apa yang menarik dalam blog aku ? hah ! macam-macam ada.. suka dan duka tentang diri aku..
korang nak tahu apa kelainannya..? dalam blog aku nih ..ada cerita untuk suami isteri..pergh! ada cerita resepi masakan ..ada cerita gosip artis ..dan juga ada informasi yang terkini...nak tahu lg ..searching la
bila blog ni mestilah kena gunakan bahasa yang sopan dan berbudi bicara..jangan sedap jari yang menaip ..nanti ada hati yang terluka ..ingat taw pesan aku...mcam atok plak aku nih..!

kategori : Blog hiburan duniawi

usia : 3 bulan

sasaran trafik : 3000 sehari

salam perkenalan semua !!




4 comments:

Cik Ila said...

semoga menjadi kenyataan.. :)

nazirulhazwan~ said...

yeahh!!berani mati tu bagus:)
toksah2 kesah ape org nak kate.yg penting blog kite best.hehe

Hishyamuddin said...

berani krn benar!!!
follow u

Puteri Iqa Izyan said...

mencariisteri tuh..
goodluck! :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...