HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Tips Malam Pertama

Tips Malam Pertama

SAYA jejaka berusia 28 tahun dan akan mendirikan rumah tangga dengan gadis pilihan akhir bulan ini. Perasaan saya bercampur baur antara gembira, risau dan bimbang dengan apa yang akan dilalui. Selama ini, saya tidak pernah membincangkan soal kelakian dengan rakan-rakan, jauh sekali dengan bapa kerana sifat saya yang pemalu.



Soalan saya, bagaimana saya hendak menempuh malam pertama? Apakah persiapan yang perlu saya lakukan? Bagaimana mahu memastikan malam pertama itu menggembirakan, bukan sesuatu yang menyakitkan atau semata-mata dipengaruhi gelojak nafsu? Apakah amalan-amalan yang patut saya lakukan dalam menempuh kehidupan berkelamin? Bagaimana dengan amalan urut dan tonik lelaki sihat? Apakah ia perlu dalam menjamin malam pertama yang hebat?

Untuk makluman doktor, saya berbadan sihat, cukup ciri fizikal dan selama ini berjaya mengawal nafsu seks dengan baik sama seperti lelaki lain.

1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...