HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » kedai aku dapat award

kedai aku dapat award

sebelum tuh.....iklan sebentar...oleh BEN ASHAARI


korang taw tak....hari ni aku dah berjaya mengubah suia kedai aku...hehehe walaupon kecil--kecilan tapi tak bermakna hasilnya juga kecil...nak tahu brapa aku dapat ..tanyalah sendiri....hari ni aku dah pasang lampu HIJAU...harap2 dapat menarik perhatiaan  pelanggan...hehehe

 *cuba cari...tah2 ada gambar hantu....??

korang taw x...sebelum nih..orang lalu depan kedai aku tak pandang pon...tapi hari nih...dorang lalu merelik ja MATA tuh...hehehe baru taw kedai aku tuh terang benderang...korang nak taw ada apa kat kedai aku :

  1. Burger Arnab
  2. Burger Rusa
  3. Roti pitta
  4. Oblong
hari ni dapat pujian ramai...dorang kata oblong aku sedap....tapi Burger Arnab lagi maveleus....pergh...aku pon x cuba lagi berger arnab tuh...aku just masak untuk pelanggan ja...tapi..dorang kata lah..memang MALATOP.....pergh....da....nak p try jap burger Arnab !!!   satuuuuuuuuuuuu

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Aku x pernah makan burger rusa.. cayalah!

PUCCAnis said...

x tergamak nk mkn brger arnab..huhu..tp kalo x thu bedal je..ngeh3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...