HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Tips tingkatkan Buffered Earnings

Tips tingkatkan Buffered Earnings

Ramai blogger yang masih mengabaikan kepentingan menjawab blog survey yang telah disediakan nuffnang. Blog survey ini sangat penting untuk sesebuah blog mendapatkan bufferered earning.Oleh itu, survey yang telah diisi memberikan maklumat kepada advertiser tentang demografik pembaca blog anda dan juga anda. Berikut adalah beberapa tips untuk menjawab survey:

1. Jawab survey dengan teliti

Jawab blog survey dengan teliti seperti kekerapan blog anda di update. Advertiser lebih suka blog yang rajin diupdate dengan artikel yang berkualiti.

2. Pilih jenis blog(kategori) anda dengan tepat

Jika anda berblog tentang makanan, pastikan semua artikel anda berkenaan tentang makanan dan tidak lari daripada genre blog anda .Ini penting kepada advertiser untuk memilih iklan yang bersesuaian dengan blog anda.


3. Jangan gunakan singkatan ayat

Apabila anda menghuraikan tentang anda dan blog anda , jangan gunakan ayat ringkat (sms) ketika menjawab survey. Jawablah dengan bersungguh-sungguh seolah anda sedang ditemu duga.

4. Gunakan ayat yang power dan mengancam

Gunakanlah ayat yang penuh dengan keyakinan ketika sedang menghuraikan tentang blog dan anda .contohnya, saya seorang jejaka yang hensem dan cool walaupun hakikatnya anda tidak cool. Jangan pula tulis ayat rayuan seperti” tolonglah dan kesihanilah saya ,dah lama blog saya tidak dapat buffered earning”

.


5. Kerap update survey

Update blog survey sekurang-kurangnya 2 kali sebulan pun sudah memadai. Blog survey yang telah di update menunjukkan blog tersebut masih lagi aktif.

2 comments:

cik mas said...

thnks dear...kira nya update 2 kan berdasarkan entry kita pada masa 2 ye..bukan secara umu ye???

aref seven said...

ya btol2...katakan cik mas up date pasal fashion tudung...so...tulis pasal tudung la...okay..! semoga berjaya dapat BE..heheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...