HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » sediakan payung sebelum hujan

sediakan payung sebelum hujan



hai guys....

entri kali ni agak suram sedikit....saja terlintas cerita lama...korang taw x...dulu time aku skolah...mesti korang mcam bdak2 lain kan...tapi aku tidak..aku terpaksa kerja sambilan di hari sabtu & ahad..bagi menampung perbelanjaan aku...

mesti korang tertanya-tanya...mana family aku....? aku tiada jawapan buat mu...pape pon aku tetap aku meneruskan sisa-sisa hidup sebagai seorang pelajar...bolehlah ..dlm sehari rm 25.00...tampung bas sekolah dan makan pon jimat2 jerk....

member-member ada tegur , np ko makin kurus nih? ko sakit ka....tapi ada jgk yg ckap aku amik ice..lain orang lain ragam...mmm hanya tuhan saja tahu..korang nak tahu ?

sebenarnya..aku makan hati ngan family aku...aku rasa mcam di awang awangan ..aku ada ke tak ada ke..sama jerk...so ..lepas abes s.p.m....aku trus balik ke kampung ....dan x berpatah balik...

walau apa pon terjadi...aku tetap ada duit poket....so..pada kawan-kawan semua...jimat cermat amalan mulia...membazir amalan SYAITAN....sapa nak kawan ngn syaitan.angkat mouse?

nak tahu apa aku buat sekarang...tunggu ya...

1 comment:

ynn said...

belajar dari kesusahan takpa...tp berasa sedey bila awk kata famly mcm di awang-awangan..huhu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...