HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » GAMBAR seksi rebecca "nur islam"...panas-panas

GAMBAR seksi rebecca "nur islam"...panas-panas

perrrgghhh!!!!! hidung aku berdarah tengok gambar ni!!!! gambar ni aku sedut dari malay forum yang di upload oleh geng kat situ...mungkin gambar lama tapi baru di upload...artis..apa yang di buat semua dapat perhatian lagi-lagi kalau benda yang buruk....yang berlegar-legar dalam kepala otak korang adalah tentang nama 'Nur Islam yang di pakainya...betul tak??!!..isk..isk..isk...biarlah Tuhan je yang judge ok??..makin hari makin banyak plak gambar artis-artis yang panas dan kebabom!!! ni...gambar orang-orang biasa pun banyak jugak sebenarnya..tapi mestila artis yang mudah dapat perhatian..... gambar ni jadi perbualan hangat kat malay forum tu..sampai mencecah 14 muka surat dalam sehari je!!..jom tengok gambar-gambar yang boleh membuatkan hidung lelaki berdarah..PURFFFFFH!!!   




nak tanya kat orang perempuan,yang warna putih kat bawah skirt tu hapa??! 





lelaki-lelaki tolong lap air liur..



gambar ni saya tak kesahhhh......



yang ni aku kesahhh!!! bertuah punya laki!!..ekekeke




teknik bergambar yang semakin di gemari sekarang...

BUAT YANG DAH BERDARAH HIDUNG TENGOK GAMBAR NI...


NAH!! AMBIK TISU JAMBAN NI BUAT LAP...!!
HEHEHE....


p/s: mak bapak dah letak nama cantik-cantik..pandai-pandailah jaga elok-elok... (U) untuk umum.....

10 comments:

zati said...

hahaha

rinaDOrina said...

baru nk tanya yg putih tu benda apa..

aref seven said...

wahai gurl....apa benda yg putih tu? saya x taw...

eqacashperlala said...

dia ni kalau nak seksi2 sgt, takyah letak nama islam kat belakang tu

MyZone~theUn4given said...

wahhh..da maju org sekarang!!!

Boloque said...

waa...makin lama makim teruk minah nih

aima in luv said...

fuyoooo,,,
saya yg malu tgk dia cam 2..
yg putih tue ?? entahlah .. ngeee

pipoq said...

yang kaler putih tu tempat diorang letak pistol tu..ala, cam yang slalu dalam filem aksi tembak menembak tu..hehehe

ayu said...

xthu la pe bnda..
igtkn short..tp cm bkn je..
ske jwpn si pipoq..hahahaha

dibadeebut said...

boleh tak name beliau di tukar... malu la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...