HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Blogger perlu rajin

Blogger perlu rajin

salam sahur...hehehe

ish ! tak tido lagi korunk nih...tgok apa tu hah....tangok cerita takpe...jangan tgok yang biru taw..huhu seminggu nih korang buat apa? ada tak korang perasan...ramai blogger pasif kan minggu nih...kenapa? dan mengapa? perkara ini terjadi...mungkin dorang pergi makan angin ..takpun busy dengan kenduri kawin...

dalam dunia blog nih...ada pelbagi ragam dan macam yg kita jumpa...so yang baik tu jadikan tauladan dan yang buruk jadikan sempadan...aku nih nak kata hebat ..baru setahun jagong...so aku nak nasihat la kat korang semua...apa apa yang korang buat niat tuh..mesti betul....kalo korang niat tak betul..musibahnya kena kat korang jugak aku tak kena...hehehehe sebab aku baik...kah3x

kenapa blogger kurang semangat ?

sebab sumber inpirasi korang hilang....cuba korang cari balik..mana semangat masa mula-mula korang blogging..hah ..dari situ lah korang akan kembali lincah..bertenaga ..mcam tongkat ali...huhu
apa-apa pon....JANGAN PUTUS ASA.....teruskan perjuang anda....teruskan BLOGING

4 comments:

tomatokering :) said...

ceq sukun! ceq teramat la bz diz week. so terpaksa dok diam2 ja wat keja..haha ;)

Hishyamuddin said...

yeahh!!!hahaha

Miss SurferParadise said...

kalu byk idea.. tp xreti olah .. xderk makne nye .. adehhhh

h.a.n.i.S.a.h.i.S.m.a.i.l said...

chaiyok!^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...