HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Resepi ayam panggang bermadu

Resepi ayam panggang bermadu

kawan-kawan mudah je nak buat...semua terpulang kat korang la samaada rajin atau malas....hehehe sapa-sapa nak senang lagi beli ja kat TESCO yang dah siap bancuh..
 
Bahan-bahan:
1kg kepak ayam 
1 senduk besar minyak bijan 
2 senduk besar madu (kalau u suka manis, tambahkan lagi ) 
sedikit serbuk lada sulah (sesuka hati, siapa yang suka pedas, tambahlah lagi) 
sedikit garam secukup rasa
 
Cara memasak:
Gaulkan ayam bersama madu, minyak bijan, serbuk lada sulah & garam hingga rata. Perapkan semalaman atau lebih dan selepas tu, boleh lah dipanggang ayam tu.....

 

5 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile SUPERB la food presentation nye!!!!

black forest said...

tiba2 rasa lapar T_T

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

sedap tue....nak cuba lah!

Che Sakinah said...

wow... kene cube nih... thanks share.. :)

Miss Acha Fazil said...

sedara, mcm mana nk jadikan warna merah tu ye?tq

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...