HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Rahsia blog berjaya

Rahsia blog berjaya

salam semua....
dah makan ke...wah! tengah makan ye. sila sila..kalo yang tengah makan tu makan lah yang berkhasiat, ada nasi, sayur sikit, ikan sikit, baru la jadi sihat cantik dan tertarik..sambil-sambil makan tu .aref nak kongsi sedikit BAGAIMANA rahsia blog berjaya.

seperti yang korang tahu, blogwalking dan pingkan di FB kan. so ini semua memerlukan kesabaran yang tinggi . jangan lah "hangat-hangat tahi ayam" je. buat sekali ja..pastu dah 'M'. jika kita buat sesuatu perkara tu, biarlah dari mula sehingga berjaya. macam korang sekolah dulu-dulu, kena rajin baru lah nampak hasilnya. bila dah dapat hasil , jangan kedekut plak.kongsikan teknik dan tips bersama. barulah meriah dunia blog nih.

apa yang korang perlu buat ? aku nasihat kan korang pikirkan satu rancangan yang dapat menarik minat semua blogger, nak tahu contoh carilah di blog aku, jangan 'M' . daripada rancangan tu , lama-kelamaan blog korang akn merebak sehinggalah mencecah follower 10xxxx. daripada penyertaan kawan-kawan, korang akan lebih bersemangat. tak percaya cuba dulu, baru tahu.

apabila buat sesuatu rancangan , tak perlu nak bagi hadiah, daripada rancangan yang korang anjurkan , ini akan mengeratkan lagi persahabata di antara blogger seluruh malaysia. kan baik sebegitu. beramah mesra di samping mempromosikan blog. daripada maen FB, lebih baik main blog...duit pun masyuk..

p/s: JANGAN PUTUS ASA...thumb's UP

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...