HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » BEN ASHAARI BLOG LIST 2011

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011

JOM JOIN..terhad taw..sapa cepat dia dapat :

Sehari berapa kali update ? 
5 kali hingga ke 10 kali
Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari .. 
secara jujurnya, saya blog adalah untuk mengisi masa lapang disamping mempunyai ramai kawan tak kira la johor ke, sabah ke, kedah ke, perlis ke..kita semua adalah blogger yang mempunyai tujuan yang sama walaupon niat yang lain. bagi saya, kedudukan dalam blog BEN ASHAARI amatlah di perlukan kerana sokongan pada dari BEN sangatlah penting. Ini kerana , aura tersendiri dari BEN yang membuatkan semua orang senang hati dengan BEN. saya menyokong BEN ASHAARI dari belakang walupon kita hanya didalam maya. YANG penting jujur dan ikhlas dalam persahabatan. Berkawan biar beripu bercinta biar satu. HARAPAN saya, moga BRO BEN akan mencapai "self-esteem" yang di impikan. 
AKU SUKA BLOG BEN!!!

1 comment:

Shaofie said...

jemputlah ke blog yea. ade award untuk anda. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...