HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Tips untuk blogger baru

Tips untuk blogger baru

Apa yang penting sangat trafik bagi aku ? Penting.. banyak penting untuk aku walaupun aku takde BE .. Bukan sebab ranking atau NUFFNANG ..tapi ada sebab lain .. aku rasa korang mesti tau.. tak pe.. biar korang pk dulu.. nanti aku cerita .. hee..

Jadi , sebelum aku keluar , aku akan sediakan 2 entri khas untuk malam ni.. Kul 12 dan kul 1 pagi .. Ada kawan blogger tanya , ada ke orang nak baca blog waktu tu ??? Hehe.. ramaiii wooo... Cuba tengok kat tepi (yang waner kuning tu )ni.. Ada korang nampak '0' ?

Tak de kan ? Jadi , jangan biarkan blog korang ' sepi tanpa cinta' ... Lainlah kalau korang guna 'teknik' khas.. hehe... Aku tak suka gitu.. aku suka 'segar dari ladang' .. Aku nak mereka senantiasa datang kembali ke blog ini..  kan kan ? Bukannya sekali baca pastu ilang terus... Cuba kekalkan mereka.. susah ? Itulah yang menarik.. kan kan ? Cabaran !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...