HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » segmen: Aku ni wakil rakyat . okeh !

segmen: Aku ni wakil rakyat . okeh !

sebelum solat jumaat..sempat lagi aku menjawab soalan en BEN kita...jom sapa-sapa nak luahkan pendapat..jom jom .aku suka bab politik nih...hehehe



  • Tempat pemastautin anda .. 
          Tapah, Perak
  • Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda .. 
          Ekonomi di monopoli oleh cina dan india...melayu takde tempat niaga..tiada pembangunan yang pesat
  • Apakah perubahan yang akan anda buat  di situ .. 
         membuka Universiti, membuka penempatan baru, membuka lebih banyak peluang pekerjaan, menjalankan kempen anti- vandalism...membina perumahan kos rendah dll
  • Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ .. 
menjeguk penduduk dari kampung ke kampung...menghadiri kenduri yang di anjurkan, memberi sumbangan ikhlas..bukan di hari pengundian...seperti beras, gula, keperluan dapur
  • Janji manis anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ... 
"kerja bawah saya , bukan untuk saya"....janji mesti di kota...kan2

9 comments:

makcek bukan nenek said...

perghh cepatnya join .
heheh
x pe x pe gud luck wakil rakyat .
hex

Amirah Yusof said...

dtg jenguk sini..wahh~ kerja bawah saya bukan untuk saya..cece..

Aisyah AR said...

antara yg terawal nie!! hahah!!

Sky Before Pinky said...

ahaha... wakil rakyat... cepat2 undi.. good luck..

Shahrulsite said...

terjah dari blog en.Ben...nice answers

Aku Ini WAKIL RAKYAT | Shahrulsite Blog

Fiqah Alias said...

ehh...ustaz nie dok kat tapah jugak ehh?? fiqah pon dok kt tapah jugak..huuu~ klo ustaz btol2 jd wakiL rakyat kt cni mmg syoklaaa...

"kerja bwh sy..bukan utk sy.."

owh ye la ustaz...fiqah nk tmbh ckit kelemahan kt tapah tu bleh.?? psL market tapah depa dok bubuh kt tepi2 hutan tuu...huhu..susah la nk parking ustaz...huuu~

black forest said...

ada bakat jadi wakil rakyat ni ^_^

rabiatul said...

nice :)

MAPPIAU said...

baiknye YB ni hihihi...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...