HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » cara dapatkan buffered earnings

cara dapatkan buffered earnings

SIAPA yang ada tips bagus tu..kongsikanlah bersama ..jangan makan sorang je...k
Aku selalu ikut tips-tips yang diberikan oleh bro BEN ASHAARI dan ramai lagi sebab dia orang dah pakar, so mesti ikut kata pakar kan. Antara perkara utama dapatkan BE ialah :

  1. Kedudukan iklan anda! Sila la tempek iklan anda di tempat yang senang dilihat! Untuk iklan yang panjang tuh, letak la kat atas nun sana. Sebab, kalau orang masuk blog kita, orang akan pandang iklan yang panjang tu awal! Kalau letak kat nun jauh dibawah, maaf la, aku pun kadang-kadang je tengok satu blog sampai lantai!hak3
  2. Selalu update survey! Korang semua boleh buat benda ni kat laman web Nuffnang, bagi aku, update survey seminggu sekali pun dah okay. Sebab, baru la team-team Nuffnang tengok yang blog korang ni active!
  3. Traffik blog! Bagi aku, tak semestinya traffik beribu-riban sahaja yang akan dapat buffered, if traffik kau maintain 200++ pun boleh gak dapat. Sebab, Buffered earnings ni bergantung pada Page Views gak! So, sila maintain traffik anda la juga ye!
  4. Rajinkan update blog! Sila la update blog selalu. Aku pun nak start rajinkan diri update blog 3 kali sehari. Kalau makan boleh, kenapa tidak berblogging!hak3. 

Ok, aku rasa cukup kot setakat itu. Aku berkongsi apa yang aku rasa betul dan aku buat. Aku dah try and berjaya. Kalau nak tahu, traffik aku sehari pun, aku maintain je. So, tak semestinya UV dan PV tinggi, korang akan dapat Buffered! Aku bersyukur sebab blog seciput ini sedang running 3 buffered! Alhamdulillah!

6 comments:

Nurdiyana Yaccob said...

tima kasih....sbb share nih..DeQdEq mmg masih blur pasal BE nih

Mek Onie said...

tengs tok ;)
atok da tgk nuff lum rini? nuff suda update ouh ;)

GR said...

terima kasih. entri berguna!!

Fasihah Supian said...

tq1..huhu

matcargo said...

tima kacik bro.. huh update blog 3 kali sehari.. banyak tu.. ahaks.. aku sekali jer sehari...tu puas perah otak baru mai idea..

cek chun said...

baguihnya info. tqsm

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...