HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » kenali Blogger aref 7

kenali Blogger aref 7

ehem-ehem....korang dah mandi ke blum....ish2...p mandi cepat ..mandi malam-malam ada hantu...keh3x..
sekarang , aku happy dengan kerja sambilan aku...boleh bangun lambat, boleh rilex-rilex...ala..sapa boss...aku jugak..kerja  TLDM ( tidur lepak dan makan )...hahahaha gurau je


 dak DPA in UitM merbok...jual berger je

korang taw ke ..kenapa nama aku AREF seven...ramai orang tanya begitu kat aku...so hari ni aku jawab la...jawapan yang mudah...SUKE ATI AKU la....hehehe okay-okay..aku serius...sebab birthday aku 7 DIS...
hai..makin tua la aku ni erk...sedar-sedar la aref oi....jangan nak enjoy ja...

dah makin tua...." rumah kata pergi, kubur kata mari"...sendiri maw ingat la yerk..duni-dunia jgak akhirat jangan lupa..korang yang kat luar tu..blog-blog jgak solat jangan tinggal ye...jangan solat seminggu sekali ja...apa ? korang pergi solat jumaat jer....ish3....okay la tu.. daripada tak pergi langsung..itu lah jawapan yang biasa kita dengar...

ingat ye kawan-kawan...seronok tu boleh...tapi jangan abaikan pencipta kita...cuba pikir , sapa bagu kaki sampai kita boleh diri...tak payah kerek-kerek..kita semua bukan hebat..ingat atas sana ada kuasa lagi kuat...

iklan jap : JOM join kempen : AKU BLOGGER AKTIF


SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM SEMUA !

5 comments:

Mek Onie said...

bufday aref 7 dis? meaw 6 dis...
selang sehari ;)

aref seven said...

ish !....nak jgak..cibuk je...hahaha

Mieya said...

salam...
blog arif nmpk sgt mnarik....
snggah la ke blog mia ea...
follow skli eh..

http://akumia19.blogspot.com

Wada Harun said...

maknanya dua hari lagi birthday arif la ni . haha

aref seven said...

yup....nak adiah boley tak...hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...