HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » wawa zainal terjebak dunia filem

wawa zainal terjebak dunia filem

Wawa Zainal antara pelakon malaysia yang makin meningkat naik sekarang ini. aku mula kenal wawa ni dalam drama Ana Lulu.

Cantik, Comel dan Lesung Pipit di pipi itulah djdanchef rasa antara tarikan yang ada pada Wawa Zainal dan sudah tentu telah menggoda serta buat para-para jejaka terus cair.

Latar Belakang Perjalanan Wawa Zainal
“Ketika bersekolah dulu, saya kerap menyertai pertandingan lakonan. Melihat bakat yang ditonjolkan itu, ada seorang cikgu bertanya, “kenapa saya tak pergi KL sebab saya boleh berlakon”.

Selepas tamat peperiksaan SPM, saya cuba-cuba menghantar resume kepada pihak MIG dan tak sangka selepas dipanggil untuk casting saya terpilih menjadi artis naungan mereka,”

“Saya sangat suka dengan apa yang saya lakukan sekarang. Saya merasakan kehidupan remaja saya cukup terisi. Shooting ialah dunia saya. Biarlah orang nak kata yang saya tidak ada kehidupan tapi inilah Wawa Zainal.

Gadis yang hanya menghabiskan masa dengan shooting, shooting dan shooting. Haha :-D"


Nama Sebenar:
Nur Hawa Zainal Abidin
Tarikh Lahir:
21 March 1991
Asal:
Lahad Datu, Sabah
Keluarga:
Anak kelapan dari 11 adik-beradik
Kacukan: Brunei (ayah) dan Filipina (ibu)
Sekolah:
St. Dominic

Drama Lakonan:
-Ana Lu’lu
-Klik
-Cinta Qaseh

Filem:
-Hantu Dalam Botol Kicap
-3 Temu Janji
-99 Kali rindu
-Aji Noh Moto
-Cinta VLog
-Budak Pailang
-Pada Suatu Cinta Dahulu

Kat bawah ni ada gambar hot panas jadi jaga-jaga -
Gambar Wawa Zainal


biodata-penuh-wawa-zainal




wawa-zainal



biodata-wawa-zainal


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...