HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » adira AF telah pikat hati shahrul

adira AF telah pikat hati shahrul

Presiden Gerakan Belia 1Malaysia dan Suara Generasiku, Shahrul Nasrun Kamarudin berkata dia masih dalam proses mengenal hati budi penyanyi dari Sabah, Adira dan setakat ini enggan mengakui yang mereka sudah pun menjalin hubungan cinta.

Menerusi laporan Harian Metro hari ini, Shahrul Nasrun, 27, akui yang dia bagaimanapun selesa berkawan dengan bekas naib juara AF8 itu meskipun karekter mereka bertentangan. Malah dia tidak menolak sekiranya dia dan Adira ditakdirkan bersama.

"Jika kami keluar makan, Adira lebih menyukai gaya santai dengan memakai jean dan T-Shirt manakala saya pula lebih selesa berpakaian kemas. Adira sendiri tidak banyak kerenah, sempoi dan bersahaja. Itulah yang membuatkan dia unik di mata saya", katanya kepada Harian Metro.


Adira-Shahrul Masih Dalam Proses Kenal Hati Budi

Shahrul juga berjanji untuk mengadakan sidang media sekiranya mereka berdua sudah bersedia untuk ke fasa seterusnya (berkahwin) kerana perkara baik sebegitu tidak elok disembunyikan.

Tambah Shahrul lagi, keserasian adalah elemen penting bagi setiap pasangan untuk mendirikan rumahtangga dan itu menyebabkan dia tidak mahu terburu-buru dalam membuat keputusan.

Dunia hiburan sebelum ini panas dengan cerita Shahrul dan Adira yang dikatakan bercinta dan akan berkahwin dalam waktu terdekat. Ini ditambah lagi dengan foto di laman Instagram milik pereka fesyen terkenal Ezuwan Ismail yang menyaksikan dia sedang mengukur badan Shahrul dan Adira.

Bagaimanapun, perkara itu dinafikan kedua-dua mereka dan urusan ukuran baju itu hanyalah untuk menghadiri majlis perkahwinan Ezuwan di Kelantan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...