HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » aweera sudah muflis ish ish ish

aweera sudah muflis ish ish ish

ohartis-aweera-mengaku-muflis-1

Vokalis kumpulan Mojo, Aweera, 22, mengesahkan nama yang tertera dalam notis isytihar muflis seperti disiarkan di akhbar beberapa hari lalu adalah berkaitan dengan dirinya.
Menurut penyanyi Andaiku Bercinta Lagi, dia diisytiharkan muflis ekoran menanggung beban hutang lama.
“Status muflis itu memang berkait dengan diri saya. Ini kisah hutang lama, sudah lama sangat. Bagaimanapun saya tidak boleh beri komen panjang kerana masih dalam usaha untuk mengatasi masalah ini,” katanya
Aweera atau nama sebenarnya, Nasharul Aweera NorHissham diisytiharkan muflis sejak 11 Julai 2013. Dalam notis yang disiarkan akhbar itu, satu mesyuarat akan diadakan bersama dengan Jabatan Insolvensi mengenai sejumlah hutang yang dibuat oleh Aweera dengan salah sebuah bank tempatan pada 23 Ogos depan bagi membincangkan hal berkaitan

Ditanya mengenai kerjaya seninya, jelas Aweera, buat masa ini kerjayanya masih tidak terganggu dan segalanya melibatkan kerjaya dan dirinya akan diberitahu selepas selesai semua proses.
“Buat masa ini, kerjaya seni tidak terganggu dan kalau boleh, saya tidak mahu bercakap mengenainya. Saya akan beritahu bila semua proses selesai,” katanya yang sudah berada di kampung halamannya di Perlis bagi menyambut kedatangan 1 Syawal.
ohartis-aweera-mengaku-muflis

1 comment:

Unknown said...

moga moga aweera dipermudahkan urusannya amin

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...