HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » wawa zainal kena buatan orang

wawa zainal kena buatan orang

Jika sebelum ini Aeril Zafrel pernah dikaitkan bercinta dengan Ummi Nazeera namun masing-masing memberitahu bahawa tiada apa yang berlaku, kini Aeril Zafril dikaitkan pula dengan artis yang semakin meningkat naik, Wawa Zainal.

Gosip tersebut dengarnya bermula selepas masing-masing digandingkan di dalam filem terbitan MIG berjudul “7 Petala Cinta” tahun lalu, namun tiada pengesahan dari mereka berdua & masing-masing dengarnya pandai menyimpan rahsia sehingga tiada siapa dapat menghidu bahawa mereka kini benar-benar bercinta.

Apa yang menguatkan cerita tersebut adalah Wawa Zainal sanggup meninggalkan keretanya kepada Aeril ketika pulang ke kampung di Lahad Datu, Sabah dan Aeril Zafrel pula bersedia membayar ganti rugi di atas kehilangan kereta yang dijaganya itu.



Namun bukan bab bercinta yang nak kongsi dengan semua tapi bab sikap manusia ni khususnya orang-orang kita yang suka sangat main jalan belakang.

Menurut laporan Wawa Zainal kini berada di Sabah hampir sebulan kerana menjalani rawatan tradisional.Beliau di beritakan terkena buatan orang sehingga menjejaskan kesihatan serta keupayaannya untuk menjalani pengambaran dan kerja-kerja yang perlu beliau lakukan.

Walaubagaimanapun Wawa Zainal memberitahu yang dirinya kini semakin pulih selepas menjalani rawatan tradisional akibat terkena buatan orang dan banyak berehat di Sabah sepanjang bercuti.

Tak nafilah bila dah jadi public figure ni macam-macam cara orang buat kalau dah dengki dengan kita so kepada semua kat luaq sana hati-hati sama no zaman sekarang ni bukan setakat buat sihir-sihir tapi dah sampai ke tahap tembak bagi mati terus.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...