HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » pelik - gadis Korean ini tak basuh make up selama 2 tahun

pelik - gadis Korean ini tak basuh make up selama 2 tahun

Pakar kecantikkan menyarankan wanita membersihkan make-up setiap malam sebelum mereka pergi tidur, untuk mencegah kerosakan pada kulit mereka, tetapi seorang gadis muda Korea Selatan memilih untuk memakai make-up sepenuh waktu, selama dua tahun .





Bae Dal mi 20 tahun pertama kali memakai make-up ketika dia berusia 14 tahun dan cinta terus jatuh cinta pada make -up. Sejak 2 tahun kebelakangan ini ,dia menjadi sangat bergantung pada make up dan dia tidak ingin membersihkannya lagi. Ketika dia terus menerapkan lapisan pernah-tebal make-up di wajahnya, cermin menjadi item yang paling penting dalam hidup Bae dan dia menyatakan "Saya ingin terlihat sempurna setiap saat, aku tidur dengan make-up tanpa membersihkannya supaya kelihatan cantik." Shae tidak puas dengan penampilannya, dan mengatakan dia ingin menjalani pembedahan plastik di 10 tempat yang berbeza.

Selama dua tahun gadis muda tidak pernah menggunakan make-up remover, maka ibunya berasa meluat dengan perilaku Bae, menghubungi stesen TV dan mengatakan kepada mereka kisah luar biasa Bae. Selama variety show, dermatologists berhasil meyakinkan Bae Dal-mi dan akhirnya menghilangkan lapisan make-up. Setelah check up khusus mereka menemukan kulitnya dua kali lebih tua dari usia sebenarnya. Semua kerana obsesi dengan keindahan dan kecantikkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...