HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » nedim nazri kotroversi pegawai khas pelancongan

nedim nazri kotroversi pegawai khas pelancongan

Pelantikan Nedim Nazri Aziz anak Menteri Pelancongan, sebagai Pegawai Khas 

'Produk Pelancongan Malaysia'

hah jawab dato' jawab jawab lew...


Kampung Tetek
Kerajaan Rakyat.blogspot
Tourism Malaysia


Tourism Malaysia



Benarkah Lelaki Ini Anak Nazri Aziz Ministry of Tourism and Culture Malaysia

Tourism Malaysia 



SUDAH lama tersebar di internet. Gambar anak lelaki Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz, Menteri di Ministry of Tourism and Culture Malaysia. Benarkah itu anaknya? Mana komen dan teguran Mufti atau Imam UMNO? Gambar biadap, lucah dan tak senonoh, apakah itu menjadi kebanggaan UMNO, puteri bahkan wanitanya? Tiada dengar pembelaan dan penafian pun?

Kalau terkena pada PR atau PAS, bukan main cepat, mereka melenting..


Sampaikan...walau 1 ayat



Tourism Malaysia


Penyokong UMNO sendiri  mempersoalkan apa rasionalnya Nedim dilantik sebagai Pegawai Khas yang gajinya tidaklah seberapa...
Tourism Malaysia


Nazri Aziz Jelaskan Mengapa Anaknya Dilantik Sebagai Pegawai Khas Kementerian Pelancongan..

Perlantikan Nedim Nazri Aziz anak kepada Menteri Pelancongan, Nazri Aziz sebagai Pegawai Khas di Kementerian yang diterajui oleh Nazri sendiri iaitu Kementerian Pelancongan telah dipertikaikan oleh banyak pihak.

Malah ianya turut dipertikaikan oleh penyokong UMNO sendiri dengan mempersoalkan apa rasionalnya Nedim dilantik sebagai Pegawai Khas yang gajinya tidaklah seberapa itu sedangkan Nedim sendiri menguasai beberapa perniagaan yang memperolehi pendapatan jauh lebiih baik.. sila baca di ( SINI )

Ada juga yang mempertahankan tindakan Nazri itu dengan alasan peruntukan di Kementerian Pelancongan itu adalah tinggi jadi mana mungkin Nazri menghabiskannya seorang, jadi beliau perlu bantuan anaknya untuk menghabiskannya.. macam kec Lembu dululah.. habis seluruh anak beranak depa heret.

Prihatin dengan persoalan yang telah dibangkitkan itu, Nazri Aziz tampil menjelaskan segalanya..

Katanya perlantikan anaknya itu sebagai Pegawai Khas Kementeriannya bukalah satu nepotisma kerana anaknya itu tidak dibayar gaji oleh Kerajaan.

Beliau perlukan bantuan anaknya itu untuk merapatkan hubungannya dengan pengundi dari Generasi Y.. (contohnya macam gambar kat atas tu la..)
Tourism Malaysia
My son is not on government payroll, says Nazri 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...