HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » SYOK BAK HANG......

SYOK BAK HANG......

mai nak habak.....

gua kena tipu la sama dak dak setan ....

nak di jadika cerita....hari ni gua ada test IR....sebelum tu gua singgah la umah dak dak setan....depa kata nak p penang...dorang ajak aku...ush ! tapi aku ada test....
rasa excited...begelora kat jiwa neh !...dah lama x p penang...
aku pon apa lg....sepantas kilat jawab test...45 minit ja aku jawap (masa sepatutnya 1jam 45minit)

sampai di rumah....dorang gelak2....rupanya...aku kena kencing...WAKENABEB.....hahahahaha

beberapa minit kemudian...datang lah 3 ekor JIN...EMAN (ini bukan bohong) MEGAT (balckarunt)...fahmi (chin peng)...membuli aku,,
3 eko JIN ni terikut2...cerita mantra & jangan pandang belakang...aku jgk yg jadi mangsanya.....si megat jadi tok bomoh...
2 eko lg jadi tukang pegang aku....aku sampai tak larat gelak2 kena tarik hujung kaki....MEGAt sampai bawak pisau btol-btol....aku dah cuak dah....GILA PUNYA ORANG....hahaha  sampai lenjun baju aku kena buli...

CHIN PENG


eman mak hayam




megat ( bomoh GILA)


hari ni hari korang ...esok hari aku...pape pon///

SYOK BAK HANG>>>HAHAHAHA

4 comments:

Shit-ToonS said...

SYOK BAK HANG!!!

Eman said...

tu diaaaaaaaaa!
syok bak hang!

damai ABADI said...

memang SYOK.....nanti aku ikat ang pa 3 orang...TUNGGU...hahahaha

SemanisRedVelvet said...

chin peng tu comel... keh3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...