HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » orang suka jelez kat aku....np?

orang suka jelez kat aku....np?

Korang-korang,,,

Selalu kita tengok orang-orang ade pangkat besaq ni suke bebeno nak blagak. nape eh? padahal kalau nak kira, ramai lagi kott orang yang berpangkat Dato, Panglima, Datin, Tan Sri takde pun nak belagak macam orang yang berpangkat cuma Tuan, Puan, Encik. hish! Kalau diorang rase diorang tuh besaq sangat rasenye ade yang lagi besaq dari diorang kott. bukan saiz badan yang cheq maksudkan. tapi pangkat. Orang yang berbadan besaq pun takdelah nak bangga-bangga diorang lagi besaq dari korang. huh! ape nih? pening-pening..


"pernah ke aku bangga badan aku lagi besaq dari korang?
takdekan? aku bahagia kott badan aku tough! huahau. ;)"


Selalu kalau orang cantek, mesti ade ramai yang dengki. jeles. sakit hati. makan hati tengok orang tu cantek. mesti orang akan cakap "eleh, mekap je tebal! bukan cantek mana pun." tak pun orang akan cakap "budget canteklah tuh! sudahlah! perasan lebihlah minah ni." kalau tengok orang kaya-kaya naik kereta mercedez mata belalang, mesti orang akan cakap " alaa, kete pinjamlah tuh" takpun " nak belagak naik keta besaq, entah-entah buat loan dengan bank"..haih! tak fahamlah dengan manusia nie.


Jarang pulak kita dengar orang cantek cakap "issh, hodohlah dia tuh, muka dala tak semenggah, ade hati nak kawan dengan aku!" takpun "dala hitam legam, bugdet artis pulak minah nih. sebel!" hoho. cheq tak penah dengaqlah pulak lagu tuu..huhu hangpa penah dengaq depa duk habaq lagu tuu?? dak ehhh..semua tuh kes jeleslah tu.. cheq bukan apa, cuma rasa terpanggil nak kupas isu nih, eceeehhh.. yela, sana sini duk kutuk orang ni orang tuh haihh, telinga cheq ni penatlah naik juling dah. ish! *ape kes telinga naik juling?*


Kesimpulannya, setiap orang ade kelebihan masing-masing kott.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...