HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Pernah maen PONDAN / bapok / Gay / mak ayam ?

Pernah maen PONDAN / bapok / Gay / mak ayam ?

tuhan jadikan setiap insan ngan pelbagai pilihan n citarasa supaya manusia leh berfikir dan bersyukur akan kejadiannya... tp jgn laa samapi kita da jd songsang dr hukum kejadian manusia.. ingat x kisah zaman nabi lut (kalu x salah aku laa hehehe, tuhan menterbalik kan satu kg sebab mereka suka sesama jenis... la nie pon kita tgk byk da bencana sana sini n tu da tanda kemurkaan tuhan... tue baru azab kat duani tp mcm mana kat neraka nantii..... arr pk pk kan laa.. ibu bapa kita bangga jika mereka dpt membesarkan seorang anak yg beriman n normal serta taat pd segala perintahNya n dan suruhanNya.. 


 kalo boleh 100% nak tuka jadi perempuan
KonFIUS....

klik kat gambar....untuk lebih besar


4 comments:

Enna Banana said...

ni semua pondan ke?? sumpah lawa!!

wawa said...

Tak boleh nak elak juga kalau dah nafsu dorang yang dah memang nk menyongsang . Hmm
Tp sedih lah kan . Huhu .
Dunia Akhir Zaman mmg Allah kasi chance dulu na bertaubat ohh .

WAWA :)

suzie rahman said...

istifar bnyk2 je klu rs dirii nk berubah cm gini,elok elak dr berkwn dgn org spt mereka.lku x msti terikiut...ingt...nabi xngaku umat klu kiter suke sesama jnis.

hambamusafirdunia said...

aduuuu.....nak tengok real boleh?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...