HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » asyik aku ja...kena MARAH !! tanpa sebab

asyik aku ja...kena MARAH !! tanpa sebab

Mungkin banyak orang di sekeliling kita yg tiba-tiba marah tanpa alasan..Datang-datang tak pasal-pasal aku kena marah...Di manakah salahnya....bukan salah ibu mengandung..tapi salah siapa agaknya....

Di mana letaknya minda ketika si F sedang marah.? Di mana letaknya iman ketika si F sedang marah ? Di mana pertimbangan kasih & sayang ketika si F sedang marah ? Mengapa mulut tidak boleh dikawal ketika siF sedang marah ? Mengapa siF menghina dan mencaci ketika sedang marah ? Apakah punca si F menjadi marah ?

mana .SABAR KAU ....mana CINTA KAU ...mana KASIH KAU......tergamak si F tolak AKU...

Jika di ikutkan hati ...mau saja di TAMPARnya....nasib aku ...penyabar jgk ya..

KENAPA aku menjadi mangsa si F ? BOLEHKAN ANDA MEMBERI JAWAPANNYA ...

MAYBE ...ni boleh pakai ataw TIDAK ?
  • mungkin si F ada lg masalah yg belum selesai
  • tekanan pekerjaan seharian
  • cuaca panas yg tidak menentu 
  • banyak hutang
  • mungkin AKU yg terdekat dengannya , so aku lah mangsanya
  • yang jelas banyak pikiran dan mungkin anda secara tidak sengaja mengganggunya
Moga-moga si F menyedari kesilapannya....sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...