HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » menu berbuka puasa

menu berbuka puasa

kruttt...kruuuttt..krut... bunyi perot aku nih...  dalam kelas tadi terbanyang2 menu apa nak makan ptang nih.. nak fokus pon susah tadi , asyik kena cubit je ngan awek sebelah..sebab aku termenung lama sangat..hehehe

nanti pkul 6 , nak p bazar depan i-city.. mcam mcam nak makan .tapi takot x abis plak..mmmm korang tuh, beli ke masak sendiri ? wah wah rajinnya masak sendiri, ke buli mak kat dapur tu . suruh masak itu ini ..ish ish manje sungguh korang ye.. untung la sapa duduk ngan family. aku ni dapor ada, cuma x pandai masak je. masak nasi reti la..huk huk

masa puasa ni, malas giler nak p gym. kadang2 kerja petang. mmm alamatnya berlemak le aku .. xpa xpa puasa sebulan je.  tapi kan , bila puasa bukan aje dapat pahala, kurus pon boleh gak.. untung la kaum hawa, aku tengok semalam member aku bawak bekal p kerja pagi2...telan air liur aku ..korang pose penuh x? jgan curik2...x baek taw

antara makanan yang melayang di fikiran aku ptang ptang ni...jeng jeng

ayam percik ni ..rm3.oo je...xtaw la kat tempat korang berapa..


kat tempat aku, karipap ni rm2.50. sedap gak ada inti kari ayam, ketan n telur, sardin .best la layan je masa berbuka ..



TIP: KALO NAK AIR FREE, DATANG KAT BAZAR MASA DEKAT2 NAK AZAN

BTOL ....DORANG NI LELONG MAKANAN ..yela kalo x abis, doang pon buang jgak

baek korang p bazar masa nak azan, dapat air free macam aku..hehehe

apa ? nak satu..mai la amek ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...