HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » lagu raya uji& hair amir

lagu raya uji& hair amir

aku x keja hari ni ..hooray..bleh update blog. duduk sorang2 je ni. member member semua p shopping baju raya.. korang puasa penuh x? ish ish jangan ponteng taw. nanti x dapat ang pau hehe

sekarang ni ... solat terawih pon ..tinggal 4 saf je...mana la yang laen kan. mmm semua sibuk membeli persiapan hari raya.. macam aku tahun ni , x beli apa apa lagi. tunggu malam last 30 puasa baru beli agaknya... malam2 last ni peniaga mesti lelong habis..kan2...

aku nak tema merah tahun ni... x taw la. sapa la yang baik hati nak belikan aku baju raya .kan2..

papepon jom layan lagu nih...






wah..best gak kalo pilih yang ni...

dulu masa kecik kecik mak aku suruh tempah je murah rm30 sepasang. skang dah besar aku pilih je yang dah siap. ala kita lelaki kan. sarung je la apa susah susah.

nasib aku lelaki , kalo girl nak kena beli tudung ARIANI la, FARIDA la..baju nak yang ketat la..nak yang belah la..itu la ini la..arghhh eee pening
make up la...hehe saje kutuk ..jangan marah ye..

nanti raya mintak maaf..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...