HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » aku suka dia Ainan Tasnem

aku suka dia Ainan Tasnem

pergh...ni pon artis you tube, sekejap je dorang naek jadi artis kan. bila la agaknya aku nak masik you tube nih...hahaha berangan jap


malam tadi aku x tido, duk buat header baru..xtaw la cantik ke buruk . ni baru bangun kul 12..heheh nasib hari ni cuti. besok baru aku kerja. tutorial law x buat lagi...arrgghh malasnya badan dan otak ni nak berfikir..


kawan kawan...! tengah duk dalam selimut lagi ke? huhuhu hari ni nak berbuka apa erk ? hari hari ayam percik, bosan gak, sekali sekala naj tukar menu... apa! telur kicap... mmm sahur boleh la.. ni nak berbuka cari yang best best sikit, tapi ala kadar je la...nanti aku bg taw korang ye, menu apa best hari ni...


jum layan...Ainan Tasnem



Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. hebat la si Ainan ni. aku ni pon nak maen gitar sampai luka tangan di buatnya...tapi x pa, aku kan cuba lagi

papepon ....TAHNIAH AINAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...