HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Lisa surihani dah melampau ?

Lisa surihani dah melampau ?

nie masa Wartawan tanya pasal hubungan dia dengan acai!!

ala..posing2 lepas menang!!

Assalamualaikum semua,..hari ni aku nak cite pasal lisa surihani ni,.aku tak paham la ramai sangat lelaki yang tergila-gilakan dia ni....lawa sangat kew,..sampai ada yang buat entry mengarut-ngarut ,.contoh,..s"kandal aku dengan lisa",.."kisah aku dan lisa"dan macam -macam lagi la,.aku da baca,..memang tak lain memang gila angau la orang yang buat entry-entry cama tu kat blog dia kan,,
 aku malas la nak berlagak or riak,..

sebenarnya lisa ni tengah tergila-gilakan acai!!tak paham aku,..tiap-tiap malam mesage n call acai,..
korang tak caye kew??oke aku ade bukti la,..


haah!!ni bukti dia,..semalam lisa ni asyik je kacau acai dok call n message s,..so aacai pon cakap la kat dia yang acai tak suka dia selalu dok call acai,..menganggu acai,..tu dia mintak maaf pasal smalam...sebab telalu banyak kali didesak  untuk jumpa dia ni,..aku pon terpaksalah setuju untuk jumpa dia,..
eeiii,..gila tol lisa ni kat aku yer....
setiap masa nak bagitaw aku,.apa yang dia buat,..ade aku kisah ko balik ke tak,.pegi mana,.huh!!s

oleh sebab aku taknak pegi ke dengan dia ke majlis tuh,..terpaksalah dia pegi dengan  mia nie

kesian tol kat lisa nie kan,..patut kew acai layan dia nie,..tapi aku tak cintai dia,..kenapa dia asyik terkejar-kejarkan acai walaupun da banyak kali acai cakap aku tak cintai dia..!!

oke la semua,..cakap banyak pon tak guna,..aku harap Lisa ni terima hakikat yang acai dan dia tidak ditakdirkan untuk bersama,..aku harap dia akan berjumpa dengan lelaki lain dan hidup bahagia untuk selamanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...