HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » ambil gambar sambil pegang buah dada

ambil gambar sambil pegang buah dada

Apa nak jadi perempuan begini tanpa segan silu ambil gambar sambil teman lakinya memegang buah dadanya,kemudian sebar kan dalam internet di laman-laman sosial…

Bangga kot dapat laki buat macam tu kat dia…





Tak malu sunggguh biar jantan pegang buahnya...!!!

insaf la...wahai belia belia....tengok tu..siap tayang lencana sekolah lagi...malu ka wey !

5 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

BUDUH!! wat malu nihhh

cucu umie said...

enthlah, zaman sekarangkan..manusia macam perangai tapi ap yang boleh hanyalah untuk kita menasihati.. kan kite sebgai insan hendaklah saling menasihati untuk berubah ke arah kebaikan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

lepa memang bengong...

Sern said...

sungguh memalukan..tp macam dak indon jek.

Rezza Ralib said...

kenapa tutup nama dia bro!ini indonesian bro... tgk lah nama dia apa(u mesti tahu sbb u yg padam nama dia), tgk lah lencana sekolah mana, saiz lencana besar gedabak kan... kenapa nama melayu naik...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...