HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » converse terbaru 2013

converse terbaru 2013

Converse Memperkenalkan Himpunan Cons Fall 2013

Koleksi CONS Skateboarding
Untuk Fall 2013, Converse masih mengekalkan potongan tradisi dan teknologi yang sama kerana ingin menjaga kualiti CONS Skateboarding yang mempunyai kekuatan pada potongan dan teknologinya itu. Kenny Anderson yang menjadi duta untuk CONS KA - II gembira apabila generasi kedua rekaan khas ini berjaya direalisasikan. Selain daripada itu, Converse turut melancarkan Trapasso Pro II dan CONS CTS dalam pilihan rona.
KA - II
Diskripsi: KA -II, model yang dikemaskini daripada keluaran pertamanya termasuklah tapak yang ringan dan lembut serta teknologi Converse Flex Cupsole. Edisi kali ini turut menampilkan pilihan daripada material suede dan kanvas.
Warna Pilihan: Drizzle, Chili Pepper, Midnight Lake
Harga: RM150 -RM300
TRAPASSO PRO II
Diskripsi: Ilham yang juga diangkat daripada ikon dunia papan luncur Nick Trapasso, versi terbaru ini menawarkan rona terkini yang mengikuti trend fesyen terkini antarabangsa. Lebih kurang sama daripada segi teknologi dengan CONS Skateboarding mempunyai lapisan NikeLunarlon cuma ia hadir dengan Converse Skateboarding Traction Rubber untuk keselesaan kala beriadah.
Warna Pilihan: Grape Leaf
Harga: RM 150-RM 300

CONS CTS
Diskripsi:Seperti biasa sepatu kasual dihasilkan Converse mempunyai pilihan potongan mengikut kesesuaian pemakai dan lapisan NikeLunarlon bersama kemasan suede dan kanvas.
Warna Pilihan: Atlantic Navy
Harga: RM 200- RM 400

CONS Lifestyle Collection
Koleksi yang ini kembali untuk mengajak semula para penggemar kasut jenama ini yang mahukan rekaan yang autentik dalam masa yang sama mengikuti trend terkini serta lebih segar dan menarik. Diilhamkan dengan stail yang lebih menarik, kemasan kulit yang berkualiti tinggi serta rona yang baru. Untuk musim kali ini ia menawarkan Pro Leather Vulc, Pro Blaze, dan Star Player dalam gabungan kulit dan suede sebagai kemasan.


PRO LEATHER VULC
Keluaran yang menarik ini tampil suede rona coklat bersama burgundy sebagai perinciannya. Untuk Pro Leather Vulc juga ia menampilkan tali kasut yang lebih halus untuk memberikan gaya street wear yang lebih pada koleksi ini.
Warna Pilihan: Black, Varsity Red, Phantom, Deep Well
Harga: RM 200 -RM 300


STAR PLAYER
Star Player tampil dengan kemasan suede dan kulit Corinthian serta menawarkan rona yang lebih garang untuk musim ini.
Warna Pilihan: Royal Blue, Vivid Viola, Spiced Coral, Vintage Indigo and Lead Gray
Harga: RM 200 -RM 300

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...