HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Tips Blogger Berjaya

Tips Blogger Berjaya

salam readers.....Burger special satu !...ait..satu ja....hehehe

Ada blogger pandang remeh mengenai FOLLOWER .. Tapi tidak bagi aku .. Aku cuba mengejar satu satu blog yang mana mempunyai ramai follower .. Aku tak kisah mengenai trafik .. Aku kisahkan mengenai kepuasan ! Kepuasan bila dapat menyainginya tanpa disedarinya .. hehe .. Secara tidak langsung itu memberi aku semangat dan mencari idea bagaimana nak meningkatkan lagi 'penjualan blog' aku ini .. 

korang kena ingat...kita lahir2 pon..kecik ja..ada ke orang lahir trus besar..tak de kan..mcm tu jgk dalam blog ni..kita kena mula dari bawah...jgn putus asa..itulah rahsia..


Dulu , aku mulakan blog ini dengan tak tau apa apa .. Ada blogger tinggalkan mesej kat aku ajak exchange link .. Aku kata giler ke budak ni ??? Yang aku tau money exchange .. Takkan link nak tukar pon di ajak ajak ? Iskh .. dan satu lagi ... blog aku ni , orang baca pon tak de pastu nak ajak tukar ? Buang karan jer tukar dengan aku ni haa... 

Itulah perasaan aku .. Kita tak tau rezeki kita dalam dunia blog ini . Pucuk pangkalnya adalah usaha dan nasib .. hehehe..Ada yang berusaha tapi belum lagi rezekinya ... Tapi bila 'datang' , korang tak tertahan tahan pulak !  ..

p/s: biar apa orang nak kata pasal blog kita, pedulik ape aku huh!




5 comments:

mizct10 said...

em.. nice blog..dah follow u pun...

cik ungu said...

btol. smua blogger kene pcaye ngan blog sndiri. try to be unique. tulis blog pkai kaki, kompem org suspek.

safurara said...

fuhhh cayalah dik.akk sokong.

hans said...

hahahaha
aku pun berfikiran sama macam kau berkenaan exchange link waktu dlu
hahahaa

P/S :Dasyat! Memang Dasyat! Kepada Lelaki! Awas Jika Anda Berjalan Keseorangan!

P/S : Kutipan Filem 2 Alam? Korang Tahu Ker Dah Berapa Juta? Meh Tengok Sini

mira_nas said...

well.. up to you la.. different people comes with different perspectives...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...