HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » penat tak terkata - AWARD BOMBASTIC part 3

penat tak terkata - AWARD BOMBASTIC part 3

fuh....ujan tak turun hari ni...nasib aku ja ...business x jalan hari nie..biasalah kadang kala ada pasang surutnya...korang taw sebab apa....sebab ada orang langgar wayaar la...ish! aku nak ajar depa..huhuhu

proposal esok :

  • pasang banner besar-besar depan kedai
  • buat kelainan...sikit
  • jual buger ARNAB 
  • buger  RUSA
  • pita @ kebab
  • tambah meja dan kerusi sikit...fuuuh....
harap-harap berhasil...esok jumaat aku rehat jap...sebab kat sini ada pasar malam,...so aku off day...besh3 boleh golek-golek atas tilam.....hehehehehe pada sahabat-sahabat aku..doakan aku sentiasa berjaya dalam apa jua bidang yg aku ceburi....okay!!

macam biasa senarai ABB {award boombastic blog} :


  1. siti mashitah saidin
  2. eily farhana
  3. rosilah
  4. gaung
  5. cute mum
  6. amirul aslam
  7. nana
  8. fatin nazirah
ada sambutan jgk nih...fuh ! sikit-sikit lama-lama jadi bukit...dah ada jangan tamak...

TERIMA KASIH DAUN KELADI SEMUA!!

1 comment:

Fizzo said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA! http://fizzoblog.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...