HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » sup Gear BOX di malam hari...

sup Gear BOX di malam hari...

tiba-tiba prot aku mengidam sup daging lagi...lantas aku kedapor n menyenduk semangkok sup....perl....! x boleh lawan kalo nenek aku yg masak...al-maklumlah orang lama katakan..."makan garam awal lagi dari kita "...sapa pandai wat sup ni...boleh jadik calon aku...keh3x...gurau jerk...kang ada plak yg mesej aku tetiba...hik hik (perasan je kau)..

kalo korang nak merasa ...datang la umah aku malam2 gini....andai nya ada mesen "telepot"...alamatnya mesti korang datang kan2....huhu ...habis 1 periuk sup gear BOX ni....

esok ada lagi korban kat masjid jamek...sapa2 nak rasa naek lembu jom lew...kita beramai2 p sana...
k la....nak menghirup sup nih.......sssrrruuupppppppp

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...