HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » LEMBU mengamok...lari-lari

LEMBU mengamok...lari-lari

pahi-pagi hari lg ..aku dah bgun dan mandi sunat aidil adha..
kemudiaan balik ke rumah n tukar2 baju...
kat kg ulu kenderong, ada beberapa ekor lembu..
aku just pegi kat umah atok sedara ja...
ada 2 ekor lembu untuk aku tumbangkan...
amacam plak ngn korang...ada brani ka tgok lembu...
kepada yg duk bandar tu...dapt tgok daging lembu je lah...
di sini kami dapat bersam-sama bergotong-royong memotong daging lembu...
 kalo korang ada gambar2 dengan lembu 
jom-jom setai contest aku.....clik 


saksikan detik-detik raya haji....


*lari-lari lembu ngamok...takot2

* owh..tadi ganas sangat...padan muka kau hehehe



*baek ko ngucap cepat2 lembu...huhuhu
*akan ku hantar ke syurga yg abadi

*cik noli sedang melepaskan lembu yg menggelepar


 *tgok...bdak kecik pon brani...apa korang yg dah besar ni...takot kah...
siap buat video lagi adek nih !!

 * lembu yang x pakai spender....hehehe
*terliur aku nih...."sup tulang power"..nenek aku yg masak...lazat....

to all my blogger fwend....
SELAMAT HARI RAYA KORBAN

jgn lupa join CONTEST bersama Lembu




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...