HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » Di sebalik tabir blog

Di sebalik tabir blog

segmen : ben ashaari datang lagi

sapa -sapa nak join , p kat blog abg ben ya

pic masa raya aku ..jangan ejek taw hehehe


  1. aku duduk kat tapah ,perak
  2. umur aku nak masuk 21 tahun....
  3. otw nak sambung degree ..tp tak taw lg nak p s.alam ke melaka???
  4. hobi aku...ngorat aweks...hahaha xlah..hobi aku memancing
  5. masa lapang , aku akn joging n p gym
  6. insyaallah ujung tahun ni aku kawen...hahaha
JUMLAH : follower 635
kalo aku xda blog, aku akan maen FB, bukak Utube n buang masa je la kat depan laptop

bagi aku, blog ni satu diari yang kita boleh kongsi dengan orang luar mengenai pendapat dan aktiviti hidup kita, tapi yang umum je lah. yang secret x payah la gatai -gatai p cerita 
kan ..kan...

blog feveret aku :
benashaari.com
zackkhuhairi
irinemarcelo
darkbatman.com

n semua blogger bloger otai...huhuhu

 salam perkenalan semua...


8 comments:

slumberznanie said...

salam kenal2 yaaa.... dtng dr segmen abg ben..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dr blog abg ben segmen disebalik tabir..salam kenal!!

keep it up untuk blogging yaa!!

DAH FOLLOW!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

yayalya said...

salam singgah dr blog abang ben.url blog ni unik r...hihihihi

http://yayaitsmystory.blogspot.com/2011/03/di-sebalik-tabir-blog.html

diyana said...

lalala...jenjalan tanpa guna kaki...dan follow!!! weee~~~
suke3… (^___^)

mas.saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben
salam perkenalan~

kalau sudi joinlah contest saya di
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/contest-makan-paling-comot.html

Encik Shino said...

Jalan-jalan sini.. tengok view..
salam perkenalan.. :)

sudi2 la berkunjung ke blog saya..
http://www.encikshino.com/

Kei Seichi said...

salam perkenalan...
datang jalan2 dari belog abg ben...
happy blogging!

http://geekzster.blogspot.com/

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

salam perkenalan..dr segmen bag ben..
smlm x sempat merewang cari kawan n tambah kenalan..so saya datang hari ni je lah yer..
ok..semoga kita mnjadi sahabat blogger yg akrab..
chow..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...