HOME AWARD FACEBOOK
backlink

RAKYAT jelata

Home » oh....BUMI ...PLUTO...MUSYTARI

oh....BUMI ...PLUTO...MUSYTARI

tetiba plak aku tergodek file2 lama aku...terjumpa lah pic masa muda2 dulu...hahaha skang dah tua sikit...tapi xdak janggut...ape sal tah..(malu ah)...hehehe


masa ni aku part 1...masih budak2 lg..skang dah mcm bapak budak..heheh  ..ni kat kuala perlis...cantik kan background dia...




dari duk lepak2 je...posing skit di atas jambatan yg agak2 esok runtuh la...hahaha




teringin merasai bawak tenggiling nih.best woo.SYOK BAK HANG




aku kat UITM SEGAMAT, JOHOR...duk makan2 jap...10 jam pejalanan dari kedah ke johor...sakit buntot...SYOK BAK HANG!!




 aku kat RnR perak masa ni... makn chicken chop...tapi kena mintak resit n no tepon t/tgan owner kedai...pasal bendahri ckp nak claim.. pas makan apa lagi...tidor je la dlm bas....


itu lah kenangan yg dapt aku kongsi ngn korang...orng tua-tua ckap..jauh perjalanan luas pemandangan...maksudnya...lagi banyk kita merantau ...lebih bnyak pengalaman yg kita dapat....


lain padang ,
lain belalang,
lain orang,
lain ragam......


papepon....SYOK BAK HANG !!!! hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...